Pages

Cuma, Ekim 18, 2013

Bitenler - Çöpe Gidenler

Merhabalar,
 
Hep söylemişimdir öyle çok fazla ürün bitirebilen bir insan değilim hele işsiz olduğum dönemde neredeyse hiç makyaj yapmadığımdan hiçbir şey bitiremedim.
 
 
Şimdi yavaş yavaş stok eritmeye başlıyorum. Bunlarda geçtiğimiz aylarda bitirdiklerim.
 
 
 
  1. Komili Şampuan :  Bu şampuan artık benim vazgeçilmezim oldu gerçekten,bittikçe alıyorum. Başka şampuanlar denemek istedim olmadı,olmadı. Geri döndüm yine aşkımıza.
  2. Down Under Naturals Saç bakım spreyi : Olmasa da olur açıkçası çok bir faydasını görmedim,sevemedim de. Sırf bitsin diye hergün kullandım ve bitirdim.
  3. Avon Blissful Duş Jeli : Bildiğiniz duş jeli bir ekstrası yok ama indirimde olunca alıyorum dayanamıyorum :)
  4. Rexona Roll-on : Bu eşiminki ama ben de Rexona women kullanıyorum ve çok memnunum. Bitirdikten sonra Crsytal doğal roll on aldım fakat yine Rexona alasım var.
  5. Avon Windscape : Kokusu çok ferah çok güzel bir parfüm fakat kalıcılık sıfır! Bitirdim ve eski favorim She is.. Fun 'a geri döndüm.
  6. BodySpa Duş jeli : Gratis alışverişimde numune olarak verdiler,çok güzel mis gibi kokusu var,tam boyuna denk gelirsem alacağım.
  7. Diadermine Nemlendirici : İkinci kutusunu açtım bile,şu an beni idare ediyor ikinci kutum bitince belki başka nemlendiriciler deneyebilirim.
  8. SeaBeauty Body Peeling : Deneme boyu olan bu ürün açıkçası nerden geldi hatırlamıyorum, olmasa da olur ürünlerden.
  9. Avon Moroccan Argan Yağı : Yenisini açtım bunun da, şu an için gayet memnunum zaten ayrıntılı yorumlarım ilgili postta mevcut.
  10. Sensodyne Diş Macunu : Açıkçası 5-6 liralık diş macunundan farkını göremedim. Yeni tercihim Clinomyn oldu ve gerçekten memnun kaldım.
  11. Golden Rose Silky Touch Pudra : Çok sevdiğimi zaten daha önce yazmıştım,yenisini almadım ama elimdeki pudralar bitince dönüş yapabilirim.
  12. Carmina Concealer : Çok seviyordum fakat kokusu değişti atmak zorunda kaldım.
  13. Carmina Exclusive Dipliner : Sonunda bitirdim,hergün kullanmama rağmen anca bitti de the balm schwingi kullanmaya başladım.
  14. Stila Renkli Nemlendirici : Kendisiyle ilgili nahoş yorumlarımı daha önce yazmıştım. Bitirdim,rahatladım ve attım :)
 

4 yorum:

  1. Bence yinede basarili olmussun ben bazen 1 ayda hicbir sey bitiremiyorum :)

    YanıtlaSil
  2. 9 numara çok başarılı.

    YanıtlaSil
  3. Ama bunlar 3-4 ayda ancak bitenler😊

    Evet avon artan yağı bence de çok başarılı😊

    YanıtlaSil
  4. Ama bunlar 3-4 ayda ancak bitenler😊

    Evet avon artan yağı bence de çok başarılı😊

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için değerli..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...