Pages

Perşembe, Ekim 17, 2013

Pastel Profashion Pudra #Ürün Yorumu

Merhabalar,
Geçen bayram indiriminde Watsons'taki ilgili çalışanlar sayesinde tanıştığım Pastel'in Profashion Pudrası karşınızda!
 
 
 


 
Kuru bir cilde sahip olduğumdan satış danışmanı arkadaş herhangi kurumaya yol açmayacağını söyleyerek beni ikna etti iyi de yaptı. Gerçekten pul pul olma gibi bir sorun yaşamadım,cildimde gerilme de yapmadı. Çok güzel ciltte kadife gibi bir his bırakıyor.
 
Tek yaşadığım problem fırçayla biraz tozutması. Sanki fırçayla kullanıma uygun değil gibi. İçinden kendi süngeri çıkıyor ama ben pudraları süngerle kullanmayı sevmediğimden her şeye  rağmen inatla fırçayla kullanıyorum :)
 
Çok sevdiğim sexy mama ve golden rose pudram bittiğinden şu anki favorim Pastel Profashion oldu.
 
Fiyatı 13-14 tl civarı olması gerekli.
Watsons ve Gratislerde bulabilirsiniz.
 
Sevgiler,saygılar..

2 yorum:

  1. Bunu almaya niyetlenmiştim ilk çıktığında ama sağolsun görevli bana eski pudrayı vermişti bu diye. Şimdi yeniden aklıma soktun alsam mı :)

    YanıtlaSil
  2. Bence denemekten zarar gelmez,yapısı çok güzel,pullanma yapmıyor yumuşacık denemeye değer :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için değerli..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...