Pages

Pazartesi, Ekim 14, 2013

Watsons Facial Cleansing Wipes / Yüz Temizleme Mendilleri

Merhabalar,
Yine uzun bir ara ve ben kendimi her gün kendimi yazmak için gaza getiriyorum fakat olmayınca olmuyor bazen işte :)
 
Bugün ki ürünüm geçen bayram indiriminde, elimin altında, acil durumlarda,yorgun olduğumda,tembellik ettiğimde çok uğraştırmasın diye aldığım makyaj temizleme mendilleri.
 

 
Watsons'ın bu mendillerinin içerisinde 25 adet bulunuyor.
Tüm cilt tipleri için uygun olduğunu iddia ediyor ama bence hassas ciltler için uygun değil maalesef..
Göz makyajı için hiç uygun bir temizleyici değil , ben liner ve rimelsiz makyaj yapmadığım için gözlerimi kazımak zorunda kaldım resmen.
Makyajımı sildikten sonra inanılmaz bir rahatsızlık hissediyorum , yüzümü yıkamadan rahat edemiyorum.
Makyajı çok iyi temizleyemiyor maalesef , benim cildim hassas olduğundan makyajımı düzgün temizlemezsem ertesi gün hemen sivilce ve kızarıklıklar belirmeye başlar. Bu mendille makyajımı temizlediğimi sandığım günlerin ertesi günü de maalesef bu kızarıklıklarım arttı.

Sonuç olarak çok uygun fiyatlı fakat benim tercih edebileceğim bir ürün değil maalesef.
Not: Allahtan biten neutrogenamı tekrardan bu indirimden aldım da yüzüm-gözüm rahatladı :)

Fiyatı 2.75 -3 tl arasıydı yanılmıyorsam.

Sevgiler,saygılar.


2 yorum:

  1. Ben zaten ne kadar yorgun olursam oliyim mutlaka makyaj temizleyicisi ve jelle yuzumu temizliyorum, bu mendiller bana hic ferahlik hissi vermiyor :)

    YanıtlaSil
  2. aynen bende de öyle oldu ancak makyaj malzemesi temizlenir bu tip mendillerle :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için değerli..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...