Pages

Cumartesi, Kasım 16, 2013

Maybelline Color Tattoo - Pink Gold #Ürün Yorumu

Merhabalar efendim,
Bugün herkesin öve öve bitiremediği ve bir dönem her yerde aradığı Maybelline Color Tatoo Pink Gold'u anlatacağım.
 
Normalde herkes çok fazla anlattığından ayrı bir yazı hazırlamazdım fakat bu yazıyı yazmamın bir sebebi var. Arkadaşlar bende mi bir sorun var ya da benim aldığım üründe mi bir sorun var ya da ne bileyim bana mı hitap etmiyor bilmiyorum ama ben bu ürünü SE-VE-ME-DİM!
 
Bakın sevmedim değil sevemedim. Ben rujda da, pudrada da ne bileyim lip glossta da yani hiçbir üründe ağırlık hissini sevmiyorum. Ağırlık derken ne demek istiyorum? Şunu demek istiyorum bazen bir fondöten sürersiniz böyle yüzünüzde sanki koca bir tabaka varmış gibi hissedersiniz ya da aynı şey ruj için de geçerli. İşte o hissi ben sevmiyorum. Böyle kadife gibi olsun kolaycana sürülsün , emilsin mutlu mesut yaşayalım istiyorum ama olmuyor sayın seyirciler.
 
 
 
Nasıl tatlı nasıl da sevimli duruyor değil mi? Evet aslında öyle o minicik kavanozuyla, şeker mi şeker rengiyle insanın alası geliyor.
 
Ama maalesef yapısı bana çok kalınmış gibi geliyor ve nedense pembeyi kendime hiç yakıştıramıyorum. Bunu ancak çok hafif elle , aydınlık bir görünüm versin diye kullanabiliyorum.
 
Benim gibi alıp, yapısını beğenmeyeniniz var mı? Yoksa gerçekten benim aldığımda mı problem var ? Deneyenler varsa yorumlarınızı bekliyorum,gerçekten çok merak ediyorum.
 
Sevgiler,saygılar.
 
 

2 yorum:

  1. Bende 2 rengi var buna benzer krem farım olduğu için almadım ama bendekilerin yapısı gayet güzelilk sürüldüğünde bir ağırlık hissi veriyormuş gibi oluyor ama sonra geçiyor. Renkten renge kalıcılıkları bile değişebilir aynı durum paint potlar içinde geçerli.. Testerları da bir mıncıkla yapısı aynı mı değil mi anlarsın.. Belki de senin renkte bir sorun olabilir :/

    YanıtlaSil
  2. Belki de ya kahverengi tonlarında olanları bir denicem😊

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için değerli..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...