Pages

Salı, Aralık 17, 2013

Akat Gardi Hair Mousse Saç Köpüğü

Merhabalar,
 
Kıvırcık saçlı olanlar düz,düz saçlı olanlarda kıvırcık saça sahip olmak isterler. En azından benim etrafımdakiler hep öyle.Ben de dümdüz,pırasa gibi saçlarım olsun isterdim fakat bir bonus kafa olmasam da bukle bukle saçlara sahibim. Ama öyle pis bir durum ki anlatamam. Saçlarımın güzel buklelere sahip olabilmesi için banyodan sonra hiçbir şekilde taramamam ve ıslak bir şekilde uyumam gerekiyor. Tararsam ya da kendi halinde yatmadan kurumaya bırakırsam ne düz ne de kıvırcık,hiçbir halta benzemeyen bir şeye dönüşüyorlar:)
 
Fakat taramadan ıslak bir şekilde yattığımda da sabah güzel ama elektriklenmiş buklelerle uyanıyordum. Hep duyduğum fakat hiç denemedim saç köpüğünü denemeye karar verdim. Bir Gratis ziyaretimde Akat Gardi'nin Hair Mousse saç köpüğünün bu minik boyuna rastladım ve aldım.
 
 
* Kendisi seyahat boyu 50 ml.
 
* Fiyatı 4-5 TL civarında
 
*Küçük boy olmasına rağmen kısa saçta 6-7 kez kullandım.
 
* Ne jöle ne de sprey gibi,ele bile yapışkan bir his vermiyor,saçları ağırlaştırmıyor,çok güzel kokuyor,
 
* Islak ve kuru saçta uygulanabiliyor ikisinde de sonuç aynı,
 
Tekrar alır mıyım ? Evet ! Tam boyunu hem de!
Saç köpüğü arayışındaysanız bu minik ürüne bence bir göz atın derim!
 
 
Sevgiler,saygılar..


4 yorum:

  1. Akada markasına bayılıyorum yıllardır!çok güzel kokuyor ve işini iyi yapıyor tam boyu bile ucuz ..

    YanıtlaSil
  2. ah aynen benim saçımda öyle, banyo sonrası asla taramamam gerekiyor, kendi kuruyacak, yoksa tiftik tiftik oluyor, neyse şimdi kısa ama not aldım uzayınca alıcam bu köpüğü teşekkürler

    YanıtlaSil
  3. @madame kokoş kesinlikle! ben spreylerini de kullanmıştım hem uygun hem de kaliteliler.

    @Belgin Güven Takunyacioglu Benim de şu anda saçlarım kısa ve gerçekten işe yarıyor bence kısayken de deneyebilirsiniz :)

    YanıtlaSil
  4. Ben metro alışveriş merkezinden 2 liraya aldım ve gerçekten güzel bir ürün, denemek amaçli saçima sürmüştüm o sırada saçlarım açılmıyordu saçlarımı düz olmasına rağmen zor tarıyorum bu ürünü kullanarak denedim ve saçlarım gerçekten çok kolay tarandi ayni zamanda köpük formunda olması çok şirin :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için değerli..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...