Pages

Çarşamba, Aralık 18, 2013

Essence Kajal Pencil - Black

Merhabalar,
 
Siyah kalem benim makyaja başladığım üründür,çantamdan hiç eksik olmazdı,siyah göz kalemim olmadan ben bir hiçtim! Üst üste 5 kat gözümün içine sürdüğümde ancak kendimi rahat hissederdim. Tabii bu 10 sene önceydi,artık gözümün içine kalem sürdüğümde kendimi bir garip hissediyorum,alışılmadık bir şey yapmışım gibi geliyor.
 
Hepimiz "akmayan göz kalemi" arayışına girmişizdir,ben de eskisi kadar kullanmamama rağmen hala aynı arayış içerisindeyim. Birkaç gün önce anlattığım gibi Essence Kajal Pencil'in methini çok duyunca Beyazla beraber siyah rengini  de almıştım. O yazıyı okuyanlar bilir durum çok iç açıcı değildi ama yine de okumayanlar için siyah kalemden de bahsedelim,şeklini şemalini bir görelim.
 
 
 
* Kalıcılık iddiasına rağmen maalesef kalıcı değil,
 
* Akıyor,akıyor,akıyor...
 
* 3-4 TL civarında
 
Maalesef siyah "akmayan" göz kalemi arayışlarım devam etmekte. Muhtemelen Avon'un Supershock kalemlerini deneyeceğim.
 
Başka önerisi olan varsa lütfen yorum olarak bırakın.
 
Sevgiler,saygılar..


1 yorum:

  1. Akmayan kalem için Beyu Catwalk serisinin kalemini deneyebilirsin.Ben çok memnunum. Oftomolojik testten de geçmiş ayrıca.Yararlı olması dileğiyle:)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için değerli..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...