Pages

Pazartesi, Aralık 16, 2013

Essence Kajal Pencil - White

Merhabalar,
Göz içine açık renk kalem çekmenin gözleri büyük ve güzel gösterdiğini hepimiz biliyoruz artık. 14-15 yaşlarındayken adını hatırlayamadığım bir Hollywood yıldızının güzellik sırrı olarak bunu söylediğini ve benim de bir dergide okuduğumu hatırlıyorum.
 
Açıkçası "gözlerim büyük görünsün" gibi bir derdim ya da çabam olmadı. Fakat essence'in kalemleri bir dönem çok övülünce ben de bu beyaz kalem merkıyla Essence Kajal Pencil'lardan beyaz olanını aldım.
 
 
 
* Sürümü kolay değil -ki gerçekten hiç haz etmiyorum göz kaleminin zor sürüleninden.
 
*Kalıcılık açısından 10 üzerinden 2'yi zor alır,
 
*Zaten beyaz dikkat çekiyor bir de topaklanınca yaratık gibi oluyorsun,evet maalesef topaklandığı için de sınıfta kaldı :)

 
*Fiyatı yaklaşık 3-4 TL
 
*Kullanım ömrü 36 ay,kendisi 1 gr.
 
Tekrar alır mıyım? Hayır,hatta yerini dolduracak birini buldum bile,yazısı yakında blogta olacak.
 
 
 
Sevgiler,saygılar..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için değerli..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...