Pages

Cuma, Aralık 20, 2013

Essence Sun Club All in One Bronzing - Highlighter

Merhabalar,
 
Hiç lafı uzatmadan konuya dalacağım bugün. Uzun zamandır bu kadar beğendiğim bir ürün olmamıştı gerçekten.Aldığım günden beri elimden düşürmediğim ve daha yazısını yazamadan dibini görmeye başladığım ürün Essence'in Sun club Bronzing Highlighter'ı.
 

 
 
 
 
 
 
Ben buna BA-YIL-DIM!
Gördüğünüz gibi sol üst köşesi highlighter köşesi. İnanın aldığumdan beri mary lou'yu kullanmadım desem yeridir. Zaten o kısmın dibinin görünmesinden de anlayabilirsiniz.
 
* Ürün hem allık,hem bronzer,hem aydınlatıcı hem de far olarak kullanılabiliyor.
 
* Bendeki 01 Sun light rengi, sarışın ve açık tenliler için olanı.
 
* 11,75 tl gibi bir fiyatı var ama bence sonuna kadar hak ediyor.
 
* Çok tatlı bir kokusu var tam adını koyamasam da şekerimsi vanilyamsı bir koku.
 
* Kalıcılığı gayet güzel,akşama kadar ışıltısı devam ediyor.
 
* Göz pınarlarına aydınlatıcı kısmı inanılmaz yakışıyor.
 
* 24 ay kullanım süresi var fakat ben 24 değil 4 ayda bitireceğim muhtemelen :)
 
Hala standlarda var mıdır bilmiyorum alalı yaklaşık 2 ay oldu fakat bulabiliyorsanız denemenizi tavsiye ederim.
 
 
 
 
Sevgiler..
 


2 yorum:

  1. Guzel gunlerde kullan. Ben cok aramistim bu sun club urunlerini ama bir turlu bulamamistim :(

    YanıtlaSil
  2. Teşekkürler :)

    Ben alalı çok olmadı belki 1-2 ay. Bazı mağazalrında hala bardır belki :(

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için değerli..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...