Pages

Perşembe, Aralık 19, 2013

Flormar Dipliner - Black

Merhabalar,
Eyeliner/Dipliner benim vazgeçilmezim! Eyeliner olarak geçen o kıl gibi ince ve oynak uçlu şeylerle pek aram yok fakat diplinerlarla senelerdir haşır neşirim.
 
Bugün bahsedeceğim ürün Flormar Dipliner.
 
 
Daha önceden de kullanmışlığım olan bu ürünü bu sefer kendim almadım hatta bu gelmeseydi The Balm'ın eyelinerından devam edecektim ama kısmet değilmiş.
 
Dipliner 3,5 ml,hergün kullanımla rahat 3-4 ayda bitmiyor,zaten 6 ay kullanım ömrü var,
Benim eyelinerda aradığım esas özellik simsiyah olması. Flormar'ın diplinerinı da sürdüğünüzde evet siyah ama gün içerisinde maalesef soluklaşıyor.
 
Günlük olarak işe giderken bunu kullanıyorum,daha özenli bir makyaj istediğim günlerde de gel eyeliner ya da The Balm'ın eyelinerinı tercih ediyorum.
 
Günlük kullanım için uygun fiyatlı dipliner isteyenlere önerebilirim.
 
 
Sizin en iyisi dediğini eyeliner/dipliner hangisi?
 
 
 
Sevgiler.saygılar..


3 yorum:

  1. Benimkisi de kesinlikle floormar. Alinca uc bes tane birden aliyorum. Hergun mutlaka kullaniyorum ve c^herkese tavsiye ediyorum. Uygulamasi icin asagidaki linke bakabilirsiniy. Eminim siz de begeneceksiniz.

    http://makyajurunlerm.blogspot.com/2013/03/vazgecilmezim-diplinerm.html

    YanıtlaSil
  2. Benim en sevdiğim diplinerım da bu. Şiddetle tavsiye ediyorum:)

    YanıtlaSil
  3. Dikkat ettim de sizinkisi benimkisine göre çok siyah duruyor,bendeki bir süre sonra soluklaşıyor :(

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için değerli..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...