Pages

Pazar, Aralık 22, 2013

NYC Union Square Far Paleti

Merhabalar,

The Balm'ın Balmjovi paletini aldıktan sonra hayatımda en çok kullandığım far Adagio oldu. Palette tek dibi gelen far o. Hem pigmentasyon hem de mat olmasından dolayı hergün tercihim o oluyordu.

Son zamanlarda kahverengi tonlarında birkaç far almak istiyordum. Watsons'da NYC'nin bu minik paletini görünce almaya karar verdim.

NYC 818 Union Square


Kendisinin böyle büyük göründüğüne bakmayın avucum kadar bir palet. Ama bence uygun fiyatlı günlük kahve tonlarında bir palet arıyorsanız kesinlikle almalısınız. Niye mi? Çünkü hem kendi başlarında hem de beraber kullanıldığında inanılmaz başarılılar.  Tonlar birbiriyle çok uyumlu ve güzel.

İlk renk : Klasik bir şampanya rengi,günlük kullanım için ideal.
İkinci renk : Altın ışıltılı bir kahve,koyu kahvelerle çok güzel kombinleniyor.
Üçüncü renk : Muhteşem! İçerisinde bronzluk olan bir kahve. Tek başına o kadar güzel ki anlatamam,bir far nasıl tek başına bu kadar güzel durabilir bilmiyorum! Ben çok beğendim.
Dördüncü renk : Gölgelendirme için ideal kahverengi.

Kısacası ben 4 renge de bayıldım. Bitse tekrar alırım hiç acımam :)



* 30 ay kullanım süresi var,toplam 6 gr,

* Kalıcılık ve pigmentasyon  açısından başarılı.

* Fiyat 9,75 tl.

* Watsonslarda satılıyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için değerli..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...