Pages

Pazartesi, Aralık 23, 2013

Stila Brow Set

Merhabalar,
 
Daha önce de "yanlış ürün alma" gibi bir huyum olduğundan bahsetmiştim. Bu kaş kiti de böyle elime geçmiş olan bir şey. Vakti zamanında evim.net'ten Stila alışverişi yapmıştım ve Stila Renkli Nemlendirici,mat siyah tekli farı ve bu kit'i almıştım. Tam adı Stila Brow Set. Ben far olduğunu düşünerek almıştım ve uzunca birsüre hunharca far olarak kullanmaya çalıştım. Hatta "bu nasıl far ya hemen uçup gidiyor,doğru düzgün sürülmüyor" dedim baya bir süre. Sonunda da umudumu kestim bir köşeye attım. Günlerden bir gün yine kahverengi far sürmek istiyorum fakat elimde mat far yok,aldım elime arkasındaki yazıyı okumayı o zaman akıl ettim. Brow set yazısını görünce de hem sevindim hem de aptallığıma doymadım :)
 
 
Benim için şu an gayet yeterli ,fiyatı da hatırladığım kadarıyla çok uygundu ama  Stila ürünleri Türkiye'de herhangi bir mağazada satılıyor mu açıkçası bilmiyorum. Ben sadece birkaç online alışveriş sitesinde gördüm.
 
 
* Bendeki Dark rengi,bilerek almadığım için açık rengini alma şansım olmadı :)
 
* Gramajıyla ilgili herhangi bir bilgi yok fakat 6 aydır sürekli kullanıyorum daha yeni dibi açılmaya başladı.
 
* Koyu kısmını sadece çok açık olan kısımlarda (kuaför sağolsun delik açtı kaşımda) kullanıyorum.
 
 
Sevgiler.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için değerli..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...