Pages

Cuma, Ocak 03, 2014

Avon İdeal Luminous Allık #Ürün Yorumu

Merhabalar,
 
Bir Avon indiriminden çok beklentiyle almadığım ama şaşırtıcı derece memnun kaldığım allığım Avon İdeal Luminous'dan bahsedeceğim bugün size.
 
 
 
Öncelikle ambalaj olarak bana çok şık geliyor. Gördüğünüz gibi içerisinde aynası ve minik bir fırçası var. Gerçi hangimiz bu fırçaları kullanıyoruz ki :)
 
Bendeki rengi Peach -ki ben şeftali allığım olmadığı için elimde bir tane bulunması amacıyla ismine bakarak aldım. Fakat kendisi şeftali-pembe,yani net bir şeftali değil ve yanaklarda şeftali durmuyor.
 
Kalıcılık orta düzeyde diyebilirim,makyaj bazı kullandığım günlerde çok daha kalıcı oluyor.
 
İndirimde 9,90 gibi bir fiyata sahip oldum.
 
24 ay kullanım süresi mevcut,6 gr.
 
Fotoğrafta da görüldüğü gibi belli belirsiz ışıltılar var fakat tende çokta belli etmiyor kendini.
 
Pigmentasyon  olarak gayet başarılı,fırçayı değdirmeniz yeterli.
 
 
Ben son günlerde bu allığı sıkça kullanıyorum,sizin Avon'dan önerebileceğiniz bir allık var mı? Varsa lütfen yorum olarak bırakın.
 
 
Sevgiler..
 


2 yorum:

  1. Merhaba,
    Bloğunuzu çok beğendim ve takipçiniz oldum. Sizi de bloğumda takipçi olmaya beklerim. Sevgiler.
    http://mommyslifetime.blogspot.com

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için değerli..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...