Pages

Cuma, Şubat 28, 2014

Avon Advance Techniques Styling Saç Düzleştirici Sprey

Güzel bir Cuma gününden Merhabalar,
 
Her kıvırcık saçlı insanın bir düz saç hayali vardır eminim. Bu mümkün olmayınca nasıl daha çabuk ve daha kolay saçlarımızı dümdüz yapabilirim derdine düşmüşüzdür hepimiz. Benim de bu çabalarım yıllarca devam etti ve hala da ediyor. Saçlarımı kısacık kestirdim fakat hala nasıl şipşak düz yapabileceğimin sırrını çözemedim.
 
Bu tip arayışlar içerisindeyken tanıştım ve size de tanıştırmak istediğim ürün Avon'dan Advance Techniques Styling Düzleştirici Sprey!
 
 
 
* Ürün 100 ml,12 ay kulanım ömrü var,
 
* İndirimde 7,90 TL,
 
* Düzleştiricinin etkisini arttırdığı iddiası var.
 
+ Çok güzel bir kokuya sahip,hiç rahatsız etmiyor,
 
+ Mucizevi bir ürün diyemem ama kötü de değil. Benim saçlarım düzleştirdikten sonra çok çabuk bozulur buna rağmen kullandığımda gerçekten saçımda ki bozulma oranında azalma olduğunu gözlemledim.
 
+ Saçta herhangi bir sertlik yaratmıyor,yapış yapış olmuyor,yağlanmaya sebep olmuyor.
 
- Şişenin üzerinde "Düzleştirici Saç Spreyi" yazısından başka ibare bulunmuyor ki bence bu bir eksi. En azından bir "Kullanım:.."  kısmı olması gerekiyordu. 
 
Genel olarak ben fiyatına göre şans verilebilecek bir ürün olduğunu düşünüyorum ki benim gibi inatçı saçlarınız yoksa sonuç benimkinden daha güzel olabilir.
 
 
Sevgiler..
 


3 yorum:

  1. Evet ben de aldım. Gerçekten çok iyi bi ürün. Benim de saçlarım kıvırcık ve düzleştirdikten sonra çok daha uzun süre bozulmuyor artık :) Sanki bi de daha mı kolay düzleşiyor ne :) Tişikkirlir avon :D

    YanıtlaSil
  2. Nasil kullaniliyor bana yardimci olun

    YanıtlaSil
  3. Avonda bir de bunun tarağı var almanızı tavsiye ederim set olarak aldığınızda 3 tl kar edebilirsiniz fön çekerken çok işinize yarıyor

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için değerli..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...