Pages

Pazartesi, Şubat 24, 2014

Loreal Lumi Magique Fondöten

Merhabalar,
 
Uzun zamandır çok methini duyduğum fakat bir türlü almadığım fondötene bir gün,hem de hiç aklımda yokken Watsons'ın kapısından indirimde olduğunu görünce içeri dalıp sahip oldum : Loreal Lumi Magique!
 
Özellikle sıkı takipçisi olduğum Görkem Karman (takip etmiyorsanız kesinlikle tavsiye ederim) bir dönem bu fondöteni kullanmıştı ve aklımın bir köşesine yazmıştım. Çok severek kullandığım fondötenim de bitince bu güzelliğe bir şans vermek istedim.
 

 
Şunun güzelliğine bakar mısınız? Kapağın kirliliğini es geçerek tabi ki..
 
* Bendeki rengi en açık rengi Rose Pearl. Renk konusunda benden tam puan aldı çünkü her markada maalesef renk skalası geniş olmayabiliyor ve en açık renk bile koyu gelebiliyor.
 
* Ürün 30 ml ve 12 kullanım ömrü var, her gün kullanımda yaklaşık 5-6 gider gibi görünüyor.
 
* İndirimde 25 tl'ye Watsons'dan aldım. (Normal fiyatı sanırım 39-40 TL)
 
* Kokulara hassas olan biri olarak kokusunu sevdim. Rahatsız eden bir kokusu yok. Bazı ürünler öyle kokuyor ki suratıma sürmeye elim gitmiyor.
 
* Uygulandığında çok güzel aydınlık bir görünüm veriyor,yağlı bir cildiniz varsa bu durum pek güzel olmayabilir. Yaz bitiminde T bölgem garip bir şekilde fazla yağlanmaya başladığında ve Lumi Magique kullandığımda parıl parıl geziyordum :)
 
* Bu parlama güzel bir pudrayla (Rimmel London Stay Matte gibi) kontrol altına alınabiliyor,
 
* Kalıcılığı orta derecede,gün sonunda tamamen yüzümde kalıyor diyemem ama baz kullandığım ve pudrayla sabitlediğim günlerde %80'i yüzümde kalıyor. Günlük kullanımda zaten çok kalıcı olması gibi bir derdim olmuyor.
 
* Çok ince bir yapısı var,ne sürerken ne de sürdükten sonra ağırlık hissetmiyorsunuz.
 
* Kapatıcılığı bence hiç fena değil çok sorunlu cildiniz olmadığı sürece yeterli derecede  kapatıcılık sağladığını düşünüyorum.
 
 
Benim aldığımdan Lumi Magique elimden düşmez oldu,sizin görüşleriniz nedir?
 
Sevgiler,saygılar.
 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için değerli..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...