Pages

Çarşamba, Şubat 26, 2014

Şelale Gül Suyu

Merhabalar,
 
Bugün yazım herkesin doğal tonik olarak bildiği gül suyu üzerine olacak. 5-6 ay önce tonik arayışında iken en azından toniğimin doğal içerikli olmasına karar vererek Gratis'ten Şelale Gülsuyunu aldım.
 
 
 
* Kendisi 400 cc'lik kocaman bir şişe ,her gün kullanımda baya bir süre gider,
 
*%100 doğal ve saf içerikli,
 
*Bazı gül suyunun ekşimsi bir kokusu oluyor bunda  o yok,bildiğimiz gül suyu :)
 
* Alkolsüz,boya ve katkı maddesi yok,
 
*Gratislerde 7-8 TL civarında bir fiyata satılıyor.
 
Ama gelelim asıl eksisine ben bu ürünü kullandıktan sonra yüzümdeki sivilce patlamasına bir türlü anlam veremedim,o sıralarda çok fazla yeni ürün kullandığımdan onlara bağladım ve kullanmayı kestim ama sivilceler devam etti ve geçmek bilmedi. Ben de her gün suratıma bakım yapıp gülsuyumu sürdüm doğal diye. Veee... bir gün farkettim ki gülsuyu bana resmen sivilce yapıyor. Evet garip ama gerçek. Belki başka yaşayan da vardır bilmiyorum ama ben ilk defa böyle bir şey yaşadım. Resmen 2 ay yüzüm kıpkırmızı gezdim ve kullanmayı kestim.
 
Ve sonunda doğal olmayan toniklere geri döndüm :)
 
Sevgiler..
 
 
 


6 yorum:

  1. evet cnm haklısın aynı şey benim başımada geldi benim cildim karma ve egzamalar var yüzümde bende doğal olsun diye kullandım ama daha da azdırdı, gül özlü şampuan da aynı etkiyi gösterdi egzamalarımı azdırdı artık gül özlü bişey gördüğümde almadan önce iki kez düşünüyorum tabiki bu sadece benim fikrim belki başka birine çok iyi gelebilir sanırım cilt tipi kullanım açısından büyük önem taşıyor

    YanıtlaSil
  2. Bu gulsuyu bende de sivilceye yol acti maalesef :(

    YanıtlaSil
  3. @bbmakeup Benim cildim kuru ve aşırı hassas bende de iltihaplı sivilcelere yol açtı ve zor kurtuldum. Haftalarca yüzümdeki sivilceler geçmedi. Sende de egzama sorunu varsa ve sorun yarattıysa hassas ciltlerin kesinlikle kullanmaması gerekiyor demek ki..

    YanıtlaSil
  4. @kumrakizdan Tek değilmişiz demek ki:) Sivilcedense normal tonikleri tercih ederim daha iyi :)

    YanıtlaSil
  5. " gül esansı ile saf suyu karıştırıp size gül suyu diye satıyorlar" diye söyledi bana Rosense mağazası sizlerde memnun değilseniz bencede alınmamalı Şelale markası.

    YanıtlaSil
  6. dikkatli okursanız şelale gül suyunun sahte olduğunu anlarsınız

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için değerli..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...