Pages

Pazartesi, Mart 10, 2014

Avon Face Pearls Top Allık

Merhabalar,
 
Avon'un temsilcisi olarak bir çok ürününden memnunum,ama bazılarına maalesef  "olmamış bu" diyebiliyorum ki herkes benimle aynı fikirdedir sanırsam. Mesela Fas Argan Yağını bayılarak kullanıyorum ve neredeyse her ay yedekliyorum.(Yazısı için tık..)
 
Bugün abhsedecim ürün ise bence olmamış bir ürün. Avon'un Face Pearls Top Allığı.
 
 
 
 * Ürün toplam 30gr ve 24 ay kullanım süresi var,
 
* Fiyatı indirimsiz 20 TL civarı.
 
- Benim için olumsuz yanı : topların üzerinde gördüğünüz gibi tozlar var bunlar genelde bronz renkler ve fırçayı hafifçe dokundurduğunuzda bile surata inanılmaz bir kahvelik veriyor. Pembe renkten eser olmuyor. Benim bembeyaz tenimde maalesef istediğim etkiyi yaratmıyor. O yüzden benim için tekrar alınmayacak ürünlerden biri kendisi.
 
Alternatif olarak Avon İdeal Luminous allıklar bence gayet başarılı. ( Peach renginin yorumu için tık)

 
Sizin Avon'da tercih ettiğiniz ürünler neler?
 
Sevgiler..
Mutlu Pazartesiler.. :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için değerli..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...