Pages

Cumartesi, Mart 29, 2014

Bu Hafta En Çok Kullanılanlar! #1

Merhabalar,
 
Çok kısa bir yazı ile (seri olmasını umuyorum) bu hafta en çok kullandığım makyaj malzemelerime şöyle bir göz atalım ne dersiniz?
 
 
 

  • Avon İdeal Luminous Allık : Yazısı tık..
  • TheBalm Cabana Boy Allık : Kendisi hep favorim olarak kalacak sanırım. Yazısı tık..
  • Essence Forget it! 3 in 1 Concealer : Bitirmek için çabalıyorum. Yazısı tık..
  • Rival De Loop Youn Concealer : Henüz yazısını yazmadım,deneme aşamasındayım.

  • Essence 3D Far : Göz pınarlarım için her zaman tercih ettiğim far. Yazısı tık..
  • The Balm - Schwing Liquid Eyeliner : Ucu ince olduğu için sürmekte zorlansam da favori eyelinerım kendisi. Yazısı için tık..
  • Guerlain Divinora Kaş Kalemi : Henüz yazısını yazmadım ama aylardır kaşlarım için başka bir şey kullanmıyorum.
  • Avon İnfinitize Rimel : Deneme aşamasındayım :)
  • Loreal Lumi Magique Fondöten :  Kendisine bayılıyorum,aldığımdan beri elimden düşmüyor. Yazısı için tık..
 
Benim bu hafta kullandıklarım böyleydi..
 
Sevgiler.. 

3 yorum:

  1. Rival de Loop kapatıcı yorumunu merak ediyorum :) Cabana Boy'u ben seviyorum ama çok sevmiyorum. Benim favorim Frat Boy :)

    YanıtlaSil
  2. GFC butonu yok sitende izlemeye alacaktım ama alamıyorum..

    YanıtlaSil
  3. Aslında benim de almak istediğim Down boy'du fakat niyeyse bunu aldım:) Rival de Loop Kapatıcı da yakında blogda olacak :) @Alice Makyaj Diyarında

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için değerli..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...