Pages

Salı, Mart 11, 2014

Clear All Anti Acne Köpük ve Bakım Jeli

Merhabalar,
 
Sivilce problemim olduğunu her zaman söylüyorum. Hassas bir cildim olduğundan ,yeni bir ürün kullandığımda veya makyajımı silmeden yattığımda hemen sivilce problemi yalıyorum ve düzeltmek gerçekten zaman alıyor.
 
Bugün bahsedeceğim ürünler böyle durumlarda kükürtlü sabunla beraber sivilcelerimi geride bırakmakta yardımcım olan ürünlerdir.
 
Hunca Kozmetik, Avon gibi temsilci usulüyle satış yapan bir kozmetik markası. Aslında bir çoğumuz bilir eskiden Carmina ürünleri kozmetik mağazalarında satılıyordu. Carmina Hunca'nın renkli kozmetik markası. Ben de Hunca'nın temsilciğini yaparken bir çok ürününü kullandım,özellikle bir çok cilt ürününde Paraben olmaması gerçekten güzel bir özellikti. Tabi zaman içerisinde alışveriş yapmadığımdan temsilciliğim sona erdi.
 
Neyse efendim, bugün sivilcelerim için kullandığım  Clearall Anti Acne Köpük ve Bakım Jelinden bahsedeceğim.  
 

 
 
Arındırıcı Köpük:
 
*  12 ay kullanım süresi, 150 ml.
 
* Hiç rahatsız edici bir kokusu yok hatta gayet güzel kokuyor,
 
* Yağlanma ve parlama önleyici özelliği var.
 
* 8-9 TL civarında satılıyor.
 
Bakım Jeli:
 
* 12 ay kullanım ömrü var,
 
* Cildi yatıştırıp , siyah nokta ve sivilce oluşumunu engellemeyi vaad ediyor.
 
 
İki ürün de bende herhangi bir hassasiyet yaratmadı. Maalesef her gün kullanamadım bu ikiliyi sadece sivilcelerim arttığında kullandım ama gerçekten faydasını gördüm.
 
Bendekiler epey azalmış durumda,zaten kullanım süresini doldurdular bittiğinde bulursam tekrardan alacağım ürünler arasındalar kesinlikle.
 
Sevgiler..
 
 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için değerli..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...