Pages

Perşembe, Mart 13, 2014

Essence All About Cupcake - 53

Merhabalar,
 
Bugün size sıfır beklentiyle alınmış ama aşık olunmuş bir rujdan bahsedeceğim.
Essence All About Cupcake
 

 
Adı gibi  şeker mi şeker,tatlı mı tatlı bir rengi var kendisinin.
 
* All About Cupcake 53 numara,
 
* Kalıcılığı normal seviyede tabi ki saatlerce kalmıyor :),
 
* Çok hoş,değişik bir kokusu var,vanilyamsı gibi gibi,
 
* Nemlendirmesi geçekten iyi,dudağı kurutmuyor,ağırlık hissi yaratmıyor,yumuşacık yapıyor,
 
* Fiyatı 6-7 TL civarı, hala bazı Gratislerde satışta olduğunu görüyorum.
 
- Bana göre tek eksisi yumuşak yapısından dolayı kırılmaya çok müsait olması.
 
Gördüğünüz gibi ben neredeyse bitirmek üzereyim ve gerçekten aldığıma hiç pişman olmadım. Bu arada şunu da söylemeliyim All About Cupcake'in olduğu seride sadede All About Cupcake böyle. Diğerleri içerisinde koca simleri olan ağır yapılı rujlar. Almadım ama bunu çok beğenince gidip diğerlerini denedim ve maalesef bu seride sadece Cupcake bu kadar güzel :)
 
Eğer bir Gratis'te bu tatlılığa denk gelirseniz kesinlikle almanızı tavsiye ederim.
 
Sevgiler..

2 yorum:

  1. Bende severek kullanıyorum bunu çok doğal harika bir rengi var tekrar almak için bakıyorum ama bulamıyorum ne yazık ki..

    YanıtlaSil
  2. Ben de alacaktım ama çok benzeyen bir ruj buldum essence'in siyah olan ruj serisinde Natural beauty isimli ruju da bir harika😊 Kesinlikle o seriyi denemelisin. Onların hepsi yapı olarak All about Cupcake gibi hem de😊

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için değerli..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...