Pages

Cuma, Mart 28, 2014

Essence Lipsticks!

Merhaba,
 
Hepsine ayrı ayrı yazı yazmayı beklersem geç kalacağımı düşünerek son 1-2 aydır en severek kullandığım rujları hazır sizin de raflarda bulma imkanınız varken yazmak istedim. Karşınızda Essence rujlar!
 
Bu üç renk hayatımda bu kadar ucuza aldığım ama en kullanışlı çıkan rujlarım gerçekten.
 
 
 
04 - On The Catwalk : Çok tatlı bir kırmızı. Ne bangır bangır ben burdayım diyor, ne de ben yokum diyor. Günlük kullanmak için süper bir kırmızı.
07 - Natural Beauty : Artık raflarda bulamayacağımız All About Cupcake'e süper bir muadil bence. Hergün her makyajla kullanılır.
06 - Barely There : Bu üçü arasındaki favorim! Kırmızı desen değil,pembe desen değil,kahverengi desen değil ama dudakta müthiş duruyor. Aralarında bitmeye çok az kalan tek ruj bu. Hergün iş yerinde milyonlarca defa sürüyorum.
 
* Nemlendirmeleri harika! Hiç kurutmuyor saatlerce dudakları nemli tutuyor,
 
* Kalıcılığı bu fiyata göre bence çok iyi! Saatlerce hiç bozulmadan dudaklarımda kalıyor,
 
* Hiç birisinin içerisinde ışıltı yok - ki bu tam da benim aradığım şey,
 
* Satenimsi yapıdalar,
 
* Fiyatları 7.75TL
 
Eğer bulabiliyorsanız kesinlikle bu seriden bir ruj kapmanızı tavsiye ederim. Ben yaklaşık 2 aydır sadece bu 3 ruju kullanıyorum ve inanılmaz memnunum. Sizin bu seriden önerebileceğiniz başka renkler var mı?
 
Sevgiler..
 
 


2 yorum:

  1. 07 numarasını dün aldım ve yapılarına ben de bayıldım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten çok güzeller :) fakat bugün baktım çok fazla renk seçeneği bulunmuyor artık :(

      Sil

Yorumlarınız benim için değerli..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...