Pages

Perşembe, Mart 27, 2014

Flormar True Color Concealer

Merhabalar,
 
Bugün aslında benim almadığım bana  kullanılmadığı için gelen bir ürün olan Flormar True Color kapatıcıdan bahsedeceğim.
 
 
Flormar'ın bir çok ürününü severim ve kullanırım, özellikle de diplinerını.
Yalnız bu ürün sanırım bana kullanım ömrünü doldurmaya yakın geldi çünkü ne yapısını ne de kokusunu hiç beğenmedim. Bana rengi koyu geldiğinden  (03 light beige) corrector olarak kullanmayı tercih ettim. Bitmeye yakın artık iyice kokusu değişmeye başladığından yazısını yazdıktan sonra çöpe göndermeye karar verdim. Göz altlarına hiç ağırlık vermeyen ince bir yapısı var fakat kapatıcılık adına maalesef bir artı sağlamıyor.
 
Sevgiler..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için değerli..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...