Pages

Salı, Mart 25, 2014

Sebamed Anti-Aging Q10 Lifting Göz Kremi

Merhabalar,
 
Çok kuru bir cildim olmasına rağmen nemlendiricilerle aram hiçbir zaman iyi olmadı. Ne ellerimi,ne dudaklarımı ne de yüzümü düzenli olarak nemlendirmedim. Artık cilt kuruluğum rahatsız edici hale gelmeye başlayınca mecburen nemlendiricilere başvurdum.
 
Bugün göz altlarım için kullandığım Sebamed Anti-Aging Q10 göz kremimden bahsedeceğim. Çok uzun yıllardır concealer kullanan biri olarak artık göz altlarımda hafif çizgilenmeler başladı ve ben belki yavaşlatırım düşüncesi ile hem nemlendirme hem de çizgilere müdahale edebilme özelliği olan bir krem tercih ettim.
 
 
 
* Kendisi 15 ml,12 ay kullanım ömrü var, küçük gibi görünse de epey bereketli bir ürün yaklaşık 1 senedir kullanıyorum en az 1-2 ay daha kullanırım,
 
* Yapış yapış değil,rahatsızlık verici bir yapısı yok,
 
* Kolay emiliyor,zaten krem yapıda değil epey sıvı yapıda bir ürün,
 
* Kokusu yok,
 
* Tüpte olması bence çok kullanışlı istediğiniz kadar ürün alabiliyorsunuz,
 
* Kırışıklıklar üzerinde kanıtlanmış bir başarısı olduğunu iddia ediyor, %100 doğru ya da yanlış diyemeyeceğim çünkü çok fazla kırışığa sahip değilim ve belirtildiği gibi günde 2 kere kullanamıyorum.
 
* Nemlendirmesi benim için yeterli seviyede, sabah göz altlarıma dokunduğumda hala nemli olduğunu görebiliyorum.
 
* Fiyatı 17-18 TL civarında.
 
Sonuç olarak şu an için beni idare eden bir ürün Sebamed fakat sizin de kullandığınız,beğendiğiniz, bir göz kremi varsa tavsiyelerinizi bekliyorum :)
 
Sevgiler..
 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için değerli..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...