Pages

Çarşamba, Mart 26, 2014

TheBalm Stainiac - Beuty Queen

Merhabalar,
 
Uzun zamandır elimde olan,defalarca fotoğrafını çektiğim ama bir türlü hakkında iki kelam etmenin nasip olmadığı bir ürünü yazmak artık bu güne kısmetmiş : TheBalm Stainiac Likit Allık.
 
 
* Bendeki rengi Beauty Queen,
 
* Kendisi 8,9 gr ve 12 ay kullanım süresi var,
 
* Böyle kan kırmızı durduğuna aldanmayın yanaklara ve dudaklara inanılmaz güzel ve doğan bir renk veriyor,
 
* Dudaktaki duruşuna bayılıyorum fakat enteresan bir his veriyor dudağa,hafif yapış yapış oluyor,
 
* Genelde günlük çantamda bulunduruyorum, ayrıca fırça taşımak istemediğim için bir yere giderken hemen allık olarak sürmek çok pratik oluyor,
 
* Bir blogda yapısının bozulduğunu görmüştüm,resimden de anlaşılacağı üzere sanırım benimki de yavaş yavaş gidiyor gibi gibi :),
 
* Gratis indiriminde 7-8 ay önce 11 TL'ye aldım.
 
 
Sevgiler..


4 yorum:

  1. Güle güle kullan canım =) Bende alıp almama konusunda kararsız kalmıştım ama almam sanırım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence çok olmazsa olmaz bir ürün değil sadece dediğim gibi acil durumlarda fırçasız kullanılabildiği için biraz avantajlı o kadar :)

      Sil
  2. Ben bu ürünün verdiği doğal kırmızılığa bayılıyorum :) Yanakta dağıtması biraz zor olmasa iyi olacak ama :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence de :(
      Ben de dudaktaki duruşuna bayılıyorum :)

      Sil

Yorumlarınız benim için değerli..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...